אמריקה ואירופה חוזרות ובגדול ע״מ לעשות סדר עולמי חדש.

לפי הניתוח של המספרים שביידי וע״פ חישובי סטטיסטיקה שביצעתי ..להערכתי נפילתה של סין קרובה מתמיד ..אמריקה ואירופה חוזרות ובגדול ע״מ לעשות סדר עולמי חדש .
כל זה התחיל ב 11-9-2001
פיגועי 11 בספטמבר (הידועים גם בשם 9/11 – בהגייה,Nine Eleven",1 ובשם אסון התאומים או פיגועי התאומים) היו סדרה של פיגועי התאבדות שהתרחשו בארצות הברית, הנחשבים לפיגועי הטרור הגדולים והקטלניים ביותר בהיסטוריה של האנושות,ולמתקפה הגדולה ביותר על אדמת אמריקה.פיגועים אלו הובילו את ארצות הברית ומדינות נוספות למלחמת אפגניסטן (2001–2014) ולמלחמה העולמית בטרור האסלאמי של ממשל ג'ורג' ווקר בוש.

המלחמה האמיתית היא על השבבים, יש שני גושים ארהב ואירופה וסין רוסיה ומדינות ערב.סין בכלכלה קורסת ללא יכולת טכנולגית, ארהב אהובתי קרובה לשותפתיה ולכן מדינות ערב חברו אליה(אמן שיבינו)
סין תנסה לכבוש את טיואן
ולקחת את tsmc אבא תרחם לא סתם ארהב הוציאה את כל הגדולים שלה החוצה מסין בתהליך של שנתיים עברובקיצור מי שמבין מבין ופה? אבא תרחם אנחנו נטולי מנהיג
עם עם שסועה , עם התנגדויות בכל העולם
לא פלא שהשקל נהיה פח

מה שניתחתי במספרים וזו אינה ספקולציה
אלה אבחנה מדוייקת שהקורונה פרצה לראשונה בסין במחוז וואן ב 9-11-21
מזכיר לכם תאריך 9-11-21 משהו
אולי היפוך מספרים של 11-9-2001
ריח של מלחמה משהו ? 🤔 ww3

לכן אני צופה שהדולר והיורו.
יתחזק מאוד ביחס לשקל כפי שכתבתי
בכתבה האחרונה שלי
למה אתם מחכים
קחו את כל השקלים שיש לכם
ורוצו לקנות מהבנק / יורו .
שי חיות COB

אני מעריך שהאדמה מבעבעת , הר געש עומד להתפרץ . סין רוסיה ומדינות ערב הולכות לצאת מול אמריקה והעולם הערבי . לפי כך אני צופה שהשקל יתרסק והדולר והיורו ירקיעו שחקים .מה קורה בעולם ?! כאחד שלומד קבלה וזוהר 25 שנים . לפי שפת הלבושים והאורו( התכנסות ) באוריתא ועלמה .עלינו לעזור לשכינה לקום מאפר ..אנחנו נמצאים במלחמת אחים קשה.ללא שינוי וקיום מצוות ואהבת לרעך כמוך אנחנו הולכים לאבדון .כבר חיסלו את ה 70 שרים של העולם העליון , אני מעריך שדברים גדולים מאוד בשמיים עומדים להתגלות .מלחמת עולם שלישית בפתח הכל כתוב בנבואות .חיבלי משיח בישראל והעולם ירעד .התודעה הקולקטיבית של עם ישראל לאיחוד הכרחית.משיח רכוב על חמור לבן חמור = חומר הקדוש ברוך לא מחריב את העולם הוא מעלה אותנו בקפיצת תודעה גבוהה יותר הרוח מעל לחומר .הכל כתוב בתורתנו הקדושה ולפי החלטת הבורא .הקדוש ברוך הוא זה שמוציא את כל הלכלוך לפני פסח .חיבלי משיח אחד מהמלכים יגיע למלך פרס ומלך פרס יצטרף לסין מלחמת עולם שלישית. אם עם ישראל לא יתחבר מצבנו יהיה לא טוב .תודעה קולקטיבית של תהשכינה תעשו השתדלות והבורא יישמור על עם ישראל .לבוש האור האלוקי בדמות חומר .יש ערך לדברים מוחשיים המפץ הגדול זה בדיחה מהחושך לאור אבל הבורא גילה שיש יותר אור מלפני 13 מיליארד שנים בגלקסיות אחרות .אורות גדולים תקופה מרגשת כל האפשרויות פתוחות ויכולות להתקיים בו זמנית .מעשה בראשית הכל מתחיל מבראשית אור הגנוז עומד להתגלות לפני ה אלף השביעית אחדות פנימית שתשפיעעל החושים – סינסטיזיה חיבור כל החושים לחוש אחדעלינו להיות בצניעות וענווה ולקיים את מצוות ואהבת לרעך כמוך .מי שבגבוהה = לא יגורך רע .מי שבנמוך = רע , איפה שאדם מחשב הקדוש ברוך הוא זה העולם שלך לא מחשבותיכם הם מחשבותי. ולא רצונכם הם רצונותיי .הרצון של הבורא בנו הוא מתוך רצון לתת ולהשפיע .בטל רצונך לרצון הבורא ואז יעשה כרצונך .הקדוש ברוך הוא פתח לי את הצינור אבל קטונתי ועליי להיות בצניעות וענווה אל מול התגלות הסנה הבוער.אישה אחת קטנה רחל אימנו בשר ודם בזכות הבכי שלנ והתפילות שלמה הדמעות שלה יגאלו אותנו .הבורא מבטיח ומקיים.תעקבו אחרי 🇮🇱 תיקון להחזיר לקן .כולנו הינו באסתר אבל הגיע הזמן לגילוי .השמש יכולה לשתק את הכל.עלינו להתפלל על השכינה ועל הקדוש ברוך הואיש לנו את היכולת והכוחות לברוא מציאות חדשה .הנשמה שלנו ניצחית.

עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל

שי אבשלום חיות ואהבת לרעך כמוך זה סימן שאוהבים ❤️

According to the analysis of the numbers in my hands and according to statistical calculations I made. In my assessment, China's fall is closer than ever. America and Europe are coming back in a big way to create a new world order.
It all started on 11-9-2001
The September 11 attacks (also known as 9/11, pronounced "nine eleven",1 and the Twin Towers disaster) were a series of suicide bombings that took place in the United States, considered the largest and deadliest terrorist attacks in the history of mankind, and the largest attack on American soil.

The real war is over chips, there are two blocs: the US and Europe and China, Russia and the Arab countries.China in an economy is collapsing without technological capability, my beloved USA is close to its partners, and therefore the Arab countries have joined it.
China will try to conquer Taiwan
And to take TSMC Daddy Have mercy It's not for nothing that the U.S. got all its big guys out of China in a two-year process, and in short, who understands, understands and understands? Have mercy on Father, we are without a leader
A divided people, with objections all over the world
No wonder the shekel has become a tin

What I analyzed in numbers and this is not speculation
These are an accurate diagnosis that COVID-19 first broke out in China in Wan Province on 9-11-21
Reminds you of something 9-11-21
Maybe a number reversal of 9-11-2001
The smell of war, something? 🤔 ww3

That's why I predict the dollar and euro.
Will become very strong relative to the shekel as I wrote
In my last article
What are you waiting for
Take all the shekels you have
And want to buy from the bank/euros.

Shai Hayut COB

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן