שי חיות – אני מאמין- סיכום העשור והכנה לקראת העשור הבא 2020

לקוחות יקרים, יבואנים, יצואנים ומי שחושב להצטרף לתחום.

לאחר 22 שנים במקצוע והכרות עם כ- 75% מהיבואנים והיצואנים ברחבי הארץ, אני מתבונן לאחור בגאווה ולעתיד בציפייה, ושמח לחלוק את התובנות שלי לניהול עסק בתחום השילוח הבינ"ל.

השנים שחלפו אפשרו לי להתבונן בצמיחת החברה שהקמתי, כמו גם בפריחתן, ולהבדיל – סגירתן, של חברות רבות נוספות. גיליתי שהמוטו בו דגלתי בתחילת הדרך הוא גם זה שמתאים לי לדבוק בו היום, וללא ספק – זה שאאמין בו גם בעתיד: עושים עסקים עם אנשים.

החברה שהקמתי מתמחה ביבוא, יצוא, שילוח בינ"ל, שירותי לוגיסטיקה ועוד. אף על פי שאיננו מטפלים בנפש האדם ולא בגופו, אע"פ שאנחנו מתמחים 'בסה"כ' בשינוע חפצים וסחורות, הכל בסופו של דבר סובב סביב אנשים. ולכן, בכל פנייה שאעשה, אחפש את האדם שמאחורי החברה, ואת הצורך שמאחורי הרצון לקבל שירות. כי גם בתהליכים עסקיים וגלובליים חייבים להרגיש את האדם ולהכיר אותו באופן אישי.

אם תשאלו אותי, כשרון לעסקים זה טוב, אבל לא מספיק. מח פנומנלי זה מצוין, אבל לא תמיד עושה את העבודה, ואפילו לימודים גבוהים זו נקודת פתיחה שאין שני לה אבל הי, הרי יש גם בעלי עסקים חובקי עולם שמעולם לא סיימו בגרות. כי בראש ובראשונה… הכל יחסים בין בני אדם.

את COB הקמתי לא רק כדי לספק שירותי שילוח ולוגיסטיקה בינ"ל לחברות, אלא גם כדי לתת פלטפורמה מוצקה לצורך ללוות אנשים ועסקים אל הצלחתם.

במהלך שנות עבודתי הבנתי כי גם לוותיקים בענף שאלות רבות וכי ההתפתחות המואצת של התחום, הרגולציות והחידושים, לא תמיד מאפשרים לבעל העסק לעקוב וליישם את השינויים בעסק. צפיתי בחברות ובאנשים שחוסר הידע גרם להם לא רק לבלבול וחוסר מקצועיות אלא גם להוצאת כספים מיותרים, ואני שמח שהליווי שאני מספק נמצא כאחד הכלים להתנהלות עתידית יעילה ורווחית יותר של אותם עסקים.

סט האמונות שלי מבוסס על ערכים המובילים אותי כאדם וכבעל עסק.

אני גאה לחלוק אותו עמכם:

  • כל אדם הוא עולם ומלואו ומכל אדם יש מה ללמוד ולקחת הלאה.
  • מאחורי כל עסק עומד אדם עם ערכים, מטרות חזון ושאיפות אישיות משלו.
  • אתה מנצל רק חלק קטן מהפוטנציאל שלך, אלו הן גם חדשות טובות עבורך.
  • העולם הוא כתפריט פתוח עליך רק להגדיר בדיוק את מטרותיך ולדעת לאן מועדות פניך.
  • שיתוף במטרות וביעדים, שקיפות ומשוב, הינם ערובה להצלחה ארוכת טווח.
  • צמיחה אמיתית של העסק מתחילה מבפנים – חשיבה, תכנון, יוזמה וביצוע.
  • את העסק צריך להבין מהראש אבל גם להרגיש בבטן.
  • המחשבות של היום הם העשייה של המחר.

ובנימה אישית , מאחל לכל לקוחותי ש-2020 תהיה שנת שגשוג והצלחה בעסקים וכמובן , אנחנו נמשיך כפי שחרטנו על דגלנו כבר כמעט שני עשורים לתת שירות אישי ואמין לכל מי שירצה לעבוד איתנו.

אתכם לאורך כל הדרך …

שי אבשלום חיות

מנכ"ל  COB

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן