בגשם, ברוח ובאמצע הסערה מקצוענות זה ב- DNA שלנו !

כל כך הרבה פעמים השנה שאלו אותי "שי, איך אתה עושה את זה, איך אתה שורד כשעסקים רבים כל כך צוללים, איך אתה איתן ותמיד ממשיך הלאה כשרבים בארץ נשברים? האמת היא שאין לי על זה תשובה ממש טובה, אבל אני יודע שני דברים. הראשון – זה ככל הנראה חלק מה-DNA שלי, שלשמחתי ירשתי מהורי (כבר בילדותי קיבלתי את הכוחות להמשיך הלאה…). אולם יש עוד דבר, פעם אחר פעם אני מנסה לשכלל את היכולות שלי, כי למדתי שכאשר עושים זאת, יכולים בכל פעם להתמודד עם דברים חדשים, גם אם הם כואבים או קשים יותר. 

מי תעדיפו שייצג אתכם? אריות או חתולים? 

כאשר לקוחות בוחרים במייצג בכל תחום – רואה חשבון, עורך דין, רופא או איש שילוח ועמילות מכס – הם תמיד מעוניינים במי שנלחם! אני יכול לספר לכל אחד ואחת מכם שבעניין הזה העברתי את ה- DNA שלי גם לעסק וכמי שמייצג בעלי עסקים רבים שהסחורות שלהם כרגע באוויר, בים או ביבשה בדרך אל העסק או ממנו – אני יודע שאלחם ללא לאות כדי לשמור על האינטרסים שלהם. כתותחים בתחום השלוח הבינלאומי אני יודע שבכל יום שאני קם בבוקר כדי לוודא שהעסק שלכם יעבוד בצורה חלקה, עם כל הסחורות וללא עיכובים, אתם, לקוחות שלי, קמים רגועים כי אתם יודעים שהמשימות שלכם בידיים טובות. 

עשרת הדיברות של COB במקצוענות בשילוח

1. לעבוד 24/7. כן כן, אין ברירה, זה אופי המקצוע ומי שרוצה 'ללכת לישון' שייקח בחשבון שהרבה יכול לקרות בזמן הזה, בכל מקום בעולם. לקוחות רגועים יודעים שאיש השילוח שלהם נמצא עם היד על הדופק כל רגע וכל דקה.

 2. לעבוד מול מקצוענים בכל נקודה בעולם. אם זה מסין, מקנדה, מצרפת או מפנמה, בכל רגע נתון יש לנו אנשי קשר ונציגים שמייצגים את האינטרסים שלכם הלקוחות. הרשת הזו היא רשת הביטחון שלי, ורשת הביטחון שלי היא רשת הביטחון שלכם. 

3. לדעת להעביר סוללה או מטוס, מטען חלקי אואוניה שלמה עבור לקוח. כי מבחינתנו הגודל לא קובע. תותח שילוח יודע להעביר הכל, מכל מקום אל כל מקום ובדרך הטובה, הקצרה או הזולה ביותר ללקוח, ועדיף שתיהן ?

4. לדעת להיות תותחי שרות. כשעובדים 24/7 עבור לקוחות שחיי העסק שלהם תלויים בך, אתה לא יכול להרשות לעצמך לתת פחות מ 100% שירות. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.

5. לא לפחד מעבודה קשה ולא לרעוד מול אתגרים. היום זה קורונה ומחר משבר כלכלי או אישי. אין זה משנה מה האתגר, עם ה- DNA הנכון אתה יכול לאגור כוחות כדי להתמודד עבור לקוחותיך פעם אחר פעם ובכל אתגר. 

6. להפוך את הלקוחות למשפחה השנייה שלך. אולי לא נשב ביחד בליל הסדר אבל הי, אנחנו בהחלט נעשה הכל כדי להכיר אתכם, את הצרכים שלכם ושל העסק. לא תהיו אצלנו עוד 'מספר'. זה ב- DNA שלנו.

 7. להתכונן לרוץ למרחקים ארוכים. גם לנו ברור שלא הכל מקבלים עכשיו, ולא כל תוצאה מתקבלת תוך שבוע או חודש ימים. על מנת להגיע למטרה יש לעבוד קשה ולהתכונן למהמורות בדרך. זה בסדר, יש לנו זמן וסבלנות לעבור אתכם ובשבילכם את הכל. 

8. לגייס את הצוות המושלם ביותר. אין לנו ספק שעבודה טובה היא עבוד צוות ולכן אנחנו מגייסים את הטובים ביותר כדי להוביל להצלחת המשימות שלכם.

 9. לקחת סיכונים, בלי פחד. אנחנו מתקדמים ומשתנים לטובה כבר שנים גם בגלל שלקחנו סיכונים, לא קפאנו על שמרינו וראינו הזדמנות בכל משבר. את הכוחות האלו אנו מעבירים אליכם הלקוחות. כדי שהשילוח שלכם יהיה מהיר יותר, בטוח יותר ובעלות הוגנת. 

10. לא פוחדים לתת אשראי… הלקוחות שלנו הם השותפים שלנו. פעם הם למעלה ופעם הם למטה. אנחנו לא שוכחים זאת ולא מפחדים לתת אשראי כשצריך, למען העתיד והפסגה הבאה! 

אנחנו כאן כבר כמעט שני עשורים ומתכוונים להישאר כאן עבורכם גם בעשורים הבאים. זה פשוט ב- DNA שלנו.

שי חיות

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן