זה הזמן לקנות סטוקים

על פי מדד החזרה לשגרה של N12 נכון לשבוע זה, מצבנו לא זוהר. המדד הנכון ל- 12/5/2020 הוא 50% (לצורך ההשוואה ב- 14 לאפריל הגיע ל- 27% בלבד). ללמדנו שיש לנו עוד דרך ארוכה לעבור…

עסקים בקשיים – הזדמנות לפעול בצורה כלכלית ראויה ומשתלמת
שעור האבטלה עדיין גבוה מ- 25%, ההוצאות נמוכות משמעותית מהרגיל (למעט מזון), תנועת הלקוחות לעסקים קטנים מגיעה ל- 77% ביחס לשגרה ועשרות אלפי עסקים ישראליים נכנסו לקשיים (ובהם 40 אלף בתחום השירותים, ועוד עשרות אלפים בתחומי המסחר, המזון, התשתיות וההסעדה). העסקים הקורסים וגם אלו הנמצאים בקשיים, מחפשים הזדמנויות – גם למכור וגם לקנות. כך בארץ וכך בחו"ל.

אז מה עושים? איך קונים סטוקים ועוזרים לעצמנו ולאחרים
עסקים קורסים, עסקים בשינוי אך לא רק הם מעוניינים למכור סטוקים. גם מפרק של חברות בקשיים יכול להחליט על מכירת המלאי וגם יבואנים אשר מראש מחליטים על רכישת כמויות עצומות של סחורה במטרה למכור אותה עלולים היום, יותר מתמיד, להיתקע עם סחורות בהיקפים עצומים אשר בגלל הקפאון של החודשים האחרונים במשק – לא נמכרו.

5 סיבות לקנות סטוקים דווקא עכשיו:

  1. כי אם החלטתם לעשות שינוי ולמכור מוצרים שאינם במלאי שלכם, כך תוכלו למצוא סחורה זולה, זמינה במיוחד, וגם איכותית.
  2. כי אם חסר לכם בעסק מוצר, תוכלו לרכוש אותו מבעל עסק שנפגע בקורונה ולסייע לו.
  3. כי יש כל כך הרבה פלטפורמות מוכנות באינטרנט שבהם תוכלו למצוא את הסטוק שלכם.
  4. כי תוכלו לבצע חיפוש מדויק למה שאתם מחפשים, ולפעמים למצוא סטוקים שיתאימו לכם אפילו אם לא חיפשתם אותם.
  5. כי ללא ספק תוכלו למצוא עכשיו מחירים מצוינים!

5 סיבות למכור סטוקים דווקא עכשיו:

  1. כי אם אתם סוגרים את העסק עדיף לכם למכור את מה שיש בפעם אחת ולא ללקוחות בודדים, גם אם המחיר נמוך יותר (קחו בחשבון עלויות של המשך שכירות, ארנונה, עובדים ועוד).
  2. כי אם החלטתם לשנות את המיקוד של העסק (פחות קרם הגנה מהשמש ויותר מסכות למשל), זו הדרך הטובה לפנות מקום למוצרים החדשים.
  3. כי זו הדרך לקבל סכומים במיידי. כאלו שיוכלו להקל על המצב הכלכלי אליו נקלעתם.
  4. כי יש כל כך הרבה פלטפורמות מוכנות באינטרנט שבהם תוכלו לפרסם את הסטוק שלכם.
  5. כי הביקוש לסחורה זמינה, זולה וגם איכותית, קיים היום יותר מתמיד!

עוזרים לכם למצוא סטוקים
מה תוכלו לקנות בסטוקים? ביגוד, כלי בית, צעצועים, טקסטיל לבית, קוסמטיקה, אביזרים לסלולר, חלקי חילוף, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, הלבשה תחתונה ועוד ועוד… בתקןפה זו ניתן למצוא גם סטוקים הרלוונטיים לימי קורונה: מדחומים, כפפות וכיוצ"ב.
היכן תוכלו למצוא את הסטוקים?
סטוקים רבים מפורסמים און ליין: בפייסבוק בדפים ייעודיים לכך, ביד 2, באתרים המאפשרים להעלות את הסטוק עם הפרטים הרלוונטיים חינם (שם המגוון רב והאתרים פעמים רבות נגידים וידידותיים כאשר הקנייה מתבצעת ישירות מול בעל הסטוק ללא תיווך). בחלק מהאתרים תידרשו להירשם ולמלא פרטים והסוכן החכם ישלח לכם עדכונים יומיים בנוגע לסטוקים הרלוונטיים עבורכם. במקרים רבים תהייה הזדמנות לראות את הסחורה בפועל ולהגיש הצעה.
לקבלת פרטים נוספים בנוגע לרכישת סטוקים של מסכות או ציוד רפואי צרו קשר עם שי חיות: 050-2740099

הכותב הוא מומחה לשילוח בינלאומי, בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח בינלאומי המספקת פתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן