מטענים חלקיים בים מאירופה

אירופה זה כאן

לאירופה יש קסם מיוחד, לא רק בנוגע לתיירות וביקור במוזיאונים, אתרים היסטוריים מרשימים ומסעדות טעימות, אלא גם כאשר מדובר בסחורה האירופאית. אירופה נחשבת ליבשת בעלת עושר רב בסחורות מגוונות ואיכותיות, ובמחירים אטרקטיביים במגוון רחב של תעשיות, ביניהן תעשיית האופנה, הריהוט והרכב. שילוח בינלאומי יכול להפוך סחורות אלו לנגישות עבור רבים.

מטענים חלקיים – מהר יותר, זול יותר, מתאים לכולם

במידה ואתם מעוניינים לייבא סחורה בכמות סבירה, אך כזו שלא ממלאת מכולה שלמה, ניתן לבחור באופציה של ייצוא מטענים חלקיים מאירופה. מטענים חלקיים מיובאים במכולות, באופן בו מטענים של מספר לקוחות מאוחדים למכולה אחת במסוף מחוץ לשטח הנמל או בנמל המוצא. לאחר מכן המכולה נשלחת מעבר לים ומגיעה אל נמל היעד בישראל, או בכל מדינה אחרת. בנמל, המכולה עוברת ריקון והסחורה מחולקת בין הלקוחות השונים.

העלות של ייצוא מטענים חלקיים מושפעת מהיחס בין הנפח לבין המשקל של הסחורה. באופן כללי, קיים מחיר קבוע לסחורה ביחס נפח/משקל 1:1 [טון של מטען ביחס לנפח 1 ממ"ק], וכל חריגה מהיחס הנ"ל מבחינת הנפח או מבחינת המשקל, תשנה את דמי ההובלה בהתאם. ייצוא מטענים חלקיים בים מאירופה הינה האופציה הטובה ביותר כאשר הסחורה שאנו מעוניינים לייבא אינה גדולה דיה בכדי למלא מכולה שלמה, כאשר הסחורה כבדה במיוחד או עם נפח גבוהה וכאשר הסחורות אינן עונתיות או שאין דחק להובילן במהירות לישראל. בקיצור, אם לא משתלם לכם מבחינה כלכלית להשקיע בשילוח אווירי מאירופה, בחרו באופציה של שילוח מטענים חלקיים דרך הים.

מה עוד חשוב לבדוק לפני שמחליטים על מאפייני היבוא?

אם אינכם בטוחים שחלופת המטענים החלקיים מתאימה לכם – תתייעצו! ייעוץ לוגיסטי ממומחה לשילוח בינ"ל וענפי יבוא ויצוא יסייע לכם לפתור דילמות ולהחליט על האופציה המתאימה לכם במיוחד. איש מקצוע אמיתי יסייע גם בכל הנוגע לאריזה ואחסנה, ביטוח סחורות, הפחתת עלויות יבוא ויצוא ועוד.

בכדי לקבל את חווית השירות הטובה ביותר מחברת השילוח, מומלץ להשוות בין מספר חברות שילוח, ולהתרשם לא רק מהמחירים המוצעים אלא גם להתחשב במקצועיות, בוותק ובאמינות של החברה. אין ספק שחברת שילוח הנחשבת למומחית בתחומה, בעלת מוניטין וניסיון כדוגמת COB יכולה לספק שירות מושקע, אכפתי ומסור, ולדאוג לכך שהסחורה שלכם תגיע ליעדה בזמן, כשהיא שלמה ומוכנה לטיפולכם.

מאת שי חיות

הכותב הוא יועץ ומומחה בתחום הסחר הבינ"ל, בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח בינלאומי המספקת פתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.

אודות המחבר

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן