יבוא מסין לישראל

חוויית יבוא מוצלחת לשילוח מסין לישראל

אם גם אתם מבקשים לייבא מסין – לא תהיו הראשונים ובוודאי לא האחרונים. טרנד היבוא מסין לישראל החל לפני עשרות שנים, ובשנים האחרונות הוא צובר תאוצה כאשר ליבוא טקסטיל מסין, יבוא אביזרים, צעצועים ומוצרי צריכה גם טרנד יבוא רהיטים מסין, כולל ייבוא אישי.

כללי היבוא והשילוח מסין אינם דומים לשילוח מארה"ב או אירופה. למתחילים את דרכם ביבוא מסין לישראל מומלץ לתת את הדעת לעובדה כי הרכישה בסין מתבצעת ללא אשראי ועם מקדמה גבוהה יחסית (30%) ו- 70% כנגד שטר מטען מקורי. לעיתים, מתעוררות בעיות בנוגע לאיכותה של הסחורה ותהליך היבוא בכלל עלול להיות מורכב.

אבל יש דרך להרגיש ולהיות בטוח בכל הנוגע ליבוא מסין.

יבוא מסין בעזרת משלח בינ"ל מקצועי

לאחר שבחרתם סחורות וחברת תיווך סחר, ואפילו ביקרתם בתערוכות מקצועיות על מנת להחליט מה לייבא, הגיע הזמן לבחור חברת שילוח בינ"ל מסין. וזו ככל הנראה תהיה אחת ההחלטות החשובות שתעשו.

בחרו בחברת שילוח מקצועית ומנוסה, כגון חברת COB (סי.או.בי). חברה בעלת ניסיון מוכח ביבוא מסין, המספקת לא רק מענה מושלם לשילוח עצמו אלא גם מקנה אמינות רבה, מטפלת בכל האתגרים שבדרך, מלווה את היבואן ומייעצת ככל אשר נדרש.

חברת שילוח המתמחה בסין אוספת את הסחורה ממפעל הספק, מסמנת אריזות, דואגת להמכלה, ומעבירה את הסחורה לנמל לאחר ביצוע כל הדוקומנטציה. חברת שילוח גדולה ומקצועית מספקת לייבואן את כל שרשרת השילוח ובכלל זה גם עמילות מכס. כאשר הסחורה מגיעה מסין לישראל היא נכנסת שוב לתמונה ומבצעת את פעולת השחרור ביעילות מרבית ובמהירות מקסימלית – הכל כדי לוודא שהבירוקרטיה מינימאלית ושהסחורות יגיעו ביעילות ליבואן.

שילוח ימי מסין

שילוח מסין הוא על פי רב שילוח ימי. עלות השילוח נקבעת לפי משקל/נפח (הגבוה מבניהם).

מרבית השילוח מסין מתבצעת במכולות מלאות או חלקיות:

מכולות מלאות (FCL) – הלקוח רוכש הובלה במכולה שלמה. במכולה זו הוא משלח את הסחורה שהוזמנה, את שלו בלבד.

משלוחים חלקיים (LCL) – כאשר יבואן מעוניין לייבא מסין לישראל אך הסחורה אינה רבה דיה כדי למלא מכולה הוא יכול לבחור בשיטת המשלוחים החלקיים. חברת השילוח דואגת "לשדך" את המטען החלקי למטען חלקי אחר והעלות נקבעת על פי נפח/משקל (מ"ק/טון).

ל-COB (סי.או.בי)  התמחות מיוחדת במשלוחים חלקיים מכל נקודה בעולם ובמזרח הרחוק

סוגים נוספים של מכולות

מאת שי חיות

הכותב הוא בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח בינלאומי המספקת פתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן