להיות כריש מכירות? זה אפשרי / או / אני יכול ללמד אותך איך

פעם אחר פעם שואלים אותי  שי, איך אתה שומר על פאסון בכל מצב? איך אתה מצליח למכור 'לא משנה מה'? מה יש בך שאין באחרים? 

אז בראש ובראשונה, עם כל הצניעות, אני רוצה לומר דבר אחד ברור – לא המצאתי כלום! לא למדתי באוניברסיטאות נחשבות, אני לא מתחכם, ובוודאי ובוודאי השירות שלי לא 'קל'. וכן כן, גם אני מוכר מוצר בסביבה הכי תחרותית שיש.

מכירת שירותים בתחום שילוח בינ"ל מתבצעת בעולם מלא מתחרים. חלקם גדולים יותר, חלקם מתייגים את עצמם כשירותי בוטיק, אחרים מתהדרים במחירים זולים במיוחד ועוד ועוד… 

בקיצור – לא קל! 

גם לכם לא קל? 

עוברים תקופה קשה בעסק? 

השוק במשבר?

המוצרים פחות מבוקשים? 

בכל זאת רוצים למכור? והרבה?

זה מה שאני חושב…

לא משנה כמה  חזקה האישיות שלך

לפעמים נדמה שמשהו פשוט קורה רק בשביל לעצור אותך. זה יכול לקרות בעסק, בקריירה, בזוגיות, עם המשפחה או רק מול עצמך.

אז מה עושים? 

זה קשור באישיות וזה קשור בעבודה קשה, ושניהם קשורים האחד לשני אבל כעיקרון, הדברים השווים ביותר נמצאים תמיד רק כמה צעדים לאחר הנקודה שבה כל השאר נעצרים. הנקודה הזו יכולה להיות נקודת שבירה, או נקודת אל חזור… תקראו לזה איך שתרצו, אבל מעבר לנקודה הזו יש הזדמנות אמיתית להצלחה. 

הכח מגיע מעשייה! 

האם שאלת את עצמך מדוע יש אנשים ובעלי עסקים שמנסים ומצליחים

והרוב 'פשוט לא!?' 

כי יש אנשים שפשוט אי אפשר לעצור אותם. אנשים שלא יכולים לעצור את עצמם. שלא מקבלים בהבנה כישלון או תשובה שלילית, שמנסים להיכנס מהחלון היכן שהדלת נסגרת… אנשים אלו תמיד ימצאו את הדרך. יש להם אמת פנימית מגובה בעשייה חיובית ורזומה מבטיח, אנשים שמאמינים בהם ומעגל שלם של לקוחות מרוצים. 

אנו ב– COB(סי. או. בי.) מאמינים שחלק מההצלחה הנוכחית במכירות היא עשייה משמעותית בהווה ובעבר. מה זה בדיוק אומר?− לבנות מערכות יחסים עמוקות וארוכות טווח עם הלקוחות − לשמור על 100% אמינות ויושרה − להקפיד על מחירים הוגנים (כך ששני הצדדים מרוצים) − להעניק שרות מסביב לשעון (כי בעידן של היום, זה בדיוק מה שלקוחות רוצים וצריכים)− לא להתפשר על המוצר או השירות הטובים ביותר− להסתכל לעובדות בעיניים ולא לספר סיפורים (לא לאחרים ולא לעצמך)− להתייחס ללקוחות הקיימים כאילו הם שווים זהב (ולא רק כסף). הם בדיוק אלו שיחזקו את העסק שלכם בכל תקופה וגם ירחיבו את מעגל הלקוחות שלכם בעתיד− להיות מוכן עם אסטרטגיה מתאימה לכל תקופה− ועוד (ברור, הרי לא נפרוש כאן את כל התורה?).

אז אם מעניין אותך לקבל שרות ממקצוענים שיודעים לתת שירות מלא ומקיף בכל הנוגע לייבוא מאירופה, שילוח ימי או שירותים לוגיסטיים, או אם אתם פשוט רוצים להתייעץ ולקבל טיפים כיצד להפוך את מי ומה שאתם למנוע מכירות – צרו אתנו קשר. 

שרות לקוחות 03-5299880 

שי חיות

מאת שי חיות 

הכותב הוא מומחה למכירות, יועץ ומומחה בתחום הסחר הבינ"ל,בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח בינלאומי המספקתפתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן