האם המדינה צריכה לשלוח את המוסד בשביל לקנות ציוד רפואי ומסיכות ?

אינני מזלזל חלילה במוסד, או בעבודה החשובה שהוא מבצע בימים אלה. אבל אני לא יכול שלא להתפלא כשאני רואה אינספור אנשי עסקים אמינים, מוצלחים, מוכשרים ומקצועיים- ובפרט בתחום השילוח הבינלאומי- שיודעים לסגור עסקאות ולדאוג שכל הציוד הנדרש יהיה בישראל תוך ימים ספורים! אותם אנשי עסקים ויבואנים, כידוע, יושבים בבית, צמאים לעבודה, רעבים לעשות את מה שהם הכי טובים בו, רובם אף מעוניין בכך רק לשם הנתינה! אם הייתה ניתנת לי הזכות על ידי משרדי הממשלה- הייתי דואג שכל אזרח היה מקבל מסיכה מסוג N95 שעומדת בכל התקנים ב 6 ש״ח, וזאת מבלי רווח עבורי מלבד תחושת השליחות והתרומה למדינה.

בעוד בתי החולים מתלוננים על מחסור, משרד הבריאות מתנהל בצורה בירוקרטית והתקציב נמצא אצל משרד הבטחון.

הבירוקרטיה הזו, על אחת כמה וכמה בימים קשים אלה, היא בושה. אם היו נוהגים בחוכמה ומאפשרים לאזרחים בעלי עסקים לסייע, אני ועוד רבים וטובים היינו דואגים שתוך שבוע לכל היותר, כל אזרח וכל משפחה היו מקבלים מסכות. היינו דואגים שלכל בית חולים היה עודף של מכונות הנשמה וציוד מכל המינים וכל הסוגים.

אפשר רק לשער כמה פקידי ממשל, קניינים, פקידות ופקידים, יועצות ויועצים מבזבזים את כספי הציבור במשרד הבריאות… ועל מה?

אנחנו נמצאים במצב של מלחמה אמיתית, כאשר כל דקה עולה בחיי אדם – ועדיין נאלצים לעמוד ולחזות בערמות על ערמות של בירוקרטיה מיותרת וכואבת.

ישנם אנשים מנוסים ומקושרים לא פחות ממני שיודעים להביא לישראל מסין מטוסי תובלה מלאים בציוד רפואי ימים ספורים ולסייע לבתי החולים ובתי האבות עם ציוד רפואי חיוני.

אני פונה לשר הבריאות, לשר הבטחון ולראש הממשלה: חברים, אם אתם לא מסוגלים לספק לנו את הסחורה אני אישית מתנדב ללא כל רווח, למען מדינת ישראל, לטוס לסין ולדאוג לכל חוסר ולכל מוצר רפואי בהתנדבות מלאה.

תחסכו על פקידים, תחסכו על עסקנים, הפנו את התקציב ממשרד האוצר לגורמים שיכולים לבצע את המשימה, ואני מתחייב למלא את מחסני המדינה במחירים הכי טובים וללא כל תיווך.

אתמול הורה משרד הבריאות על תקנה שמחייבת ללבוש מסיכה- אם כך עליו גם לפעול בהתאם! לא ניתן להמשיך להתפשר ו״להתקמצן״ כי מדובר בחיי אדם! בסין, ארה"ב ובאירופה משתמשים רק במסכות N95, המסיכה שמונעת ומסננת ביעילות של 95% את כל החיידקים.

ראש הממשלה וכל אנשי הבריאות אומרים לנו שמרו על עצמכם ועל יקיריכם. תפקידכם לשמור על האזרחים! זה אומר גם לשמור על הציבור מפני שרלטנים שלא מבינים במסיכות ומוכרים אותן במחירים מופקעים.

אני שב ואומר: אני מציע לכל אזרח במדינה מסיכת N95 רפואית במחיר שפוי לכל כיס. מסיכה רב פעמית איכותית, וסטרילית.

די לגזל. די לחלמאות. די לבירוקרטיה. במיוחד לא בעת הזו.
שי חיות מנכ״ל COB

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן