שירותי ערך מוסף ליבואנים, יצואנים ופרטיים – בלי סיכונים מיותרים לכל מקום בעולם

שילוח של מנוע מיוחד לבית עסק, רכיב הייטק קטן או גדול, פסנתר לבית מלון, תמונה יקרה, תכולת בית או כל חפץ או מוצר אחר מחייבים הרבה מחשבה, ולא כל יבואן, יצואן או איש פרטי יכול או מעוניין לבצע את החשיבה ולספק ללקוח מעטפת מלאה – הכל כולל הכל, עד הפרטים הקטנים.

חוסכים זמן, כסף ועצבים

על פניו, שילוח בינלאומי הוא העברה של מוצר ממקום למקום. בפועל, אריזה, הובלה ושילוח הם עקב אכילס של לקוחות רבים. אם אתם חברות הי טק, חברות ביטחוניות, מפעלים, בעלי עסק או אנשים פרטיים, חשוב שתאמצו מקצוען אמיתי בתחום. הוא יסייע לכם להעביר את המשלוח מנקודה A ל- B  בדרך הבטוחה ביותר, בלוח הזמנים האידאלי (הזמן הוא הפקטור האמיתי בכל התהליך) ותוך חסכון בעלויות, תיאומים, בירוקרטיה והרבה כאב ראש. והכל – במסגרת לוחות הזמנים שנקבעו.

מה כוללים שירותי ערך מוסף בשילוח?

רק פנייה למומחים בשירותי שילוח עם ערך מוסף תקנה לכם את הביטחון שכל שירות יעשה על הצד הטוב ביותר – Door to door:

תכנון – כולל גודל המשלוח והאריזה, המשקל והנפח. התכנון הוא חלק חשוב והכרחי בעבודה המורכבת ולא ניתן לוותר עליו. תכנון נכון יחסוך זמן, עלויות מיותרות והרבה בירוקרטיה וכאב ראש.

אריזה – שירותי השילוח כוללים אריזה מותאמת אישית כולל תכנון האריזה והחומרים המתאימים לה (ספוגים, ציוד אריזה אנטי סטטי, פצפץ, ניירות משי), הגנת המוצר באמצעות החומרים הרלוונטיים, בנית ארגזים בנגריית מומחים, וכל הנדרש כדי שהמוצר ייארז בצורה המיטבית ויגיע ליעדו בשלמות.

סוגי האריזות כוללים מעטפות בלדרות, אריזת אמנות, אריזת חפצים אישיים, אריזה מסחרית ואריזה לרילוקיישון.  כולם תחת פיקוח ותקינה בינ"ל כדוגמת  ISPM15לשילוח בכל העולם.

הובלה והרכבה – הובלת המוצר מחייבת התאמה מדויקת למוצר. לעיתים מדובר במוצרים המחייבים מנוף, לעיתים יש לשלב מספר גורמים, ולעיתים יש לשלב בה גם סבלות, פירוק ו/או הרכבה. כל מקרה נבחן לגופו מול הלקוח ונמצא להובלתו הפתרון המתאים ביותר. ההובלה והשינוע מתבצעים מנקודת היציאה עד לנקודת המסירה אשר יכולה להיות ממוקמת בארץ או בכל מקום בעולם, דרך נמלי הים, שדות התעופה או בשילוב שניהם.

שלושה טיפים חשובים לאריזה ושילוח נכונים:

  • אם אתם משלחים דברי אמנות פנו רק למומחה בתחום. דברי אמנות מחייבים התייחסות מיוחדת כולל תכנון ייחודי, שימוש בחומרים מיוחדים לצורך האריזה וביטוח בהתאם. אל תתנו לכל אחד להעביר לכם את התמונה היקרה שקיבלתם מסבא.
  • אם יש לכם מוצר בעל גודל או משקל ייחודי וודאו שמומחה יתכנם את השילוח, כולל ההובלה והאריזה. תכנון נכון יכול להקטין את הנפח ולהוזיל את העלויות. תכנון נכון יכול גם למנוע פגיעה במוצר. כך למשל התאמת האריזה להובלה ימית או אווירית, ייצור אריזה עם בולמי זעזועים או הוספת ריפוד או קפיצים לפריטים שבירים או רגישים במיוחד.
  • אם אתם שולחים מוצר ייחודי למקום מרוחק אל תצאו מנקודת הנחה שהיעד הזה מוכר ונגיש לכולם. אם תפנו למומחה תגלו שהוא מכיר כל פינה בעולם, ויש לו נציגות מקצועית שתקבל את הפריט שלכם ותוביל אותו אחר כבוד ובאחריות מלאה לנקודת היעד.
  • לכל מקום ומכל מקום – וודאו שבחרתם במומחה שיכול להעביר את המוצר שלכם מכל מקום ואל כל מקום, כולל אריזה, הובלה, הרכבה או כל שירות משלים אחר על פי הצורך.

מאת שי חיות

הכותב הוא יועץ ומומחה בתחום הסחר הבינ"ל, בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח בינלאומי המספקת פתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן