שי חיות cob מסביר את ההשלכות הרות הגורל של הקורונה על הסחר עם סין

רב הנסתר על הגלוי ,
אני 25 שנים בעולם העסקים והסחר ואף פעם לא חוויתי תקופה שכזו .
אספתי את כל הידע שצברתי במהלך השנים ומניתוח שלי הקורונה כבר כאן ולא צריך להידבק בנגיף בשביל להרגיש את השלכותיו הכלכליות, פסיכולגיות.

כתוצאה מנגיף הקורונה אני צופה כי השיבושים בשרשרת האספקה יהיו בעלי השפעה גדולה מזו של מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין .
ברגע ששרשרות אספקה מוסטות ומוחלפות קשה מאוד להשיב אותן חזרה למסלול שהיה . מדובר בהשפעה שמערערת את כל השווקים בעולם .החשאיות הסינית בשלבים הראשונים גרמה לבהלה גדולה. ההשלכות הכלכליות של התפרצות נגיף הקורונה עלולות להיות "מפחידות יותר מהמחלה עצמה".


אנו ב סי או בי נשמח לייעץ ,להסביר ולהציע לכם חלופות לסין .
האם סין יורדת מנכסיה ועושה מאמצים נואשים לשמור על הכתר ? זו רעידת אדמה כלכלית מהגדולות שהיו פה.לפעמים אני שואל את עצמי האם הכל קרה בטעות או ששינוי יחסי הכוחות הכלכליים האלה משרתים בעלי אינטרסים בקונגרס האמריקאי או מחוצה לו ?

הקונספרציה/ Made in china

אני צועק את זה כבר חודש !!!
כותב , מפרסם ומסביר שמשהו גדול
מאוד קרה בסין וזה בדרך אלינו ..הנה זה כאן .
התגלה כי ניתן להשמיד בקטריה דרך שילוב של זרמים חשמליים וזרמי חום .
בערך סביב 2020 תופעה חמורה של מגיפה תתפשט ברחבי העולם , המחלה תפגע בריאות ובברונכיות ותדחה כל טיפול קיים ..מדען סיני בשם
Li Chen , הדליף לפני 20 חודשים מידע רגיש על הנשק הביולוגי הרגיש והקטלני של העשור בשם wuhan-400
השם נובע כיוון שפותח במעבדות RDNA מחוץ לwuhan וזה היה מיקרואורגניזם הבר קיימא ה-400 שפותח במעבדה זו .

לפי השמועות האחרונות נגיף הקורונה הסיני הוא כלי נשק ביולוגי שנוצר על ידי הצבא הסיני במעבדה הביולוגית של ווהאן והגורם למגיפה, המאיימת על העולם, הייתה דליפת הנגיף ממעבדה צבאית.

ע"פ אותם מקורות מדובר בנגיף שעבר מוטציה מלאכותית והוא למעשה מניפולציה הכוללת שני נגיפים HIV-1 והנגיף הקורוני Bat -SARS

הנשק הקטלני הזה יוצר חיבור בין נגיף ה- HIV שהוא הגורם למחלת האיידס הקטלנית הגורם לקריסה של המערכת החיסונית ולבסוף למוות, אך תהליך ההדבקה בנגיף HIV מוגבלת ותלויה במגע דמי או באמצעות רוק וכאן נכנס נגיף ה- BAT SARS שהוא בעל מאפייני הדבקה שפעתיים מהירים והוא מועבר באוויר.

כך נוצר נשק שקט שהוא מוטציה של נגיף קטלני עם יכולת הדבקה כ"כ יעילה עד שלפי הדיווחים היא עשויה להדביק גם דרך האוויר גם דרך העיניים, גם בעזרת הנשימה וגם בעזרת מגע ומאידך נושא איתו נגיף קטלני וקשה למיגור.

אבל בשביל מה צריכה סין לפתח נשק ביולוגי כה שקט וקטלני?

המשאב המרכזי של סין הוא ידיים עובדות. כך השתלטו הסינים על העולם. השילוב של כמות הידיים העובדות עם העלות הנמוכה פר עובד יצרה מפלצת תעשייתית שבלעה הכל.

עוד ועוד מפעלים נסגרו ברחבי העולם וכמעט כל החברות הגדולות בעולם העבירו את היצור לסין.

מה קרה בשנת 1979 ?

בשנה זו דנג סיאו פינג, יורשו של מאו צ’ה טונג וראש המפלגה הקומוניסטי דאז , מכריז על מדיניות- "לדחות, לחכות, לצמצם".
ע"פ המדיניות החדשה שנוצרה על מנת להתמודד עם החשש לפיצוץ אוכלוסין בסין- כל משפחה הוגבלה לילד אחד בלבד.

יאמר לזכותו של פינג שהוא החלוץ ששינה את פני סין והפך אותה למעצמה כלכלית בשנות ה-90 כאשר הנהיג את מדיניות הדלת הפתוחה שפתחה את סין . הוא טווה את האמרה המפורסמת “ לא חשוב אם החתול הוא לבן או שחור. חתול טוב תופס עכברים". הכוונה אנחנו סינים ושונים אבל יכולים בדרכנו לעשות דברים גם סחר בינלאומי.

אם נחזור למימוש של תוכנית הילד האחד , היא היתה כה מוצלחת עד שסין הפכה לאחת המדינות הזקנות בעולם. רמת הפריון בסין היום עומדת על 1.05 ילדים למשפחה שזה הנתון הנמוך בעולם, גם לאחר שב2016 בוטלה תקנת הילד האחד.

היום במשפחות רבות בסין יש צעיר אחד שמחזיק שלושה- ארבעה מבוגרים. כך שמספר הידיים העובדות הולך ויורד ואיתן גם הצמיחה הכלכלית של סין.

למעשה אוכלוסיית סין צפויה לרדת ל־1.07 מיליארד עד 2050, ולהמשיך לקטון עד ל־480 מיליון בני אדם בלבד ב־2100".

ההנהגה הסינית הבינה כבר שהניתוח הצליח אבל החולה מת והיא מנסה להתמודד ללא הצלחה לשכנע את הסינים ללדת יותר ולשנות את הדמוגרפיה. גם אם יצליחו במהלך הרי שיקח עשרות שנים להתחיל לצמצם את הפער השלילי שנוצר באוכלוסיה.

הפתרון של המפלגה הקומוניסטית

חוקר העתידים פרופ' דוד פסיג בספרו "2048" מעלה את הבעיה הדמוגראפית של סין וסובר כי הפתרון של מנהיגי סין בטווח הקצר בשביל להתמודד עם הבעיה תהיה פלישה למדינות שכנות וכיבושן על מנת לייצר ידיים עובדות חדשות וצעירות.

סין גובלת ב-14 מדינות ביניהן- אפגניסטן, פקיסטן, הודו, נפאל, בהוטן, מיאנמר, לאוס, ווייטנאם בחלקה הדרומי, עם המדינות טג'יקיסטן, קזחסטן וקירגיזסטן בחלקה המערבי, עם המדינות רוסיה ומונגוליה בחלקה הצפוני ועם המדינה קוריאה הצפונית בחלקה המזרחי.

הבעיה

הבעיה שתעמוד בפני מנהיגי המפלגה הקומניסטית הסינית תהיה איך לכבוש אוכלוסיות חדשות בלי לגרור חרם של מדינות העולם, גינויים באו"ם וחרמות כלכליות שחפגעו עוד בכלכלה ובחוסנה של המפלגה.

הקונספרציה

הפתרון יכול להיות באמצעות מלחמה ביולוגית סמויה.

כיצד עושים זאת?

מהנדסים נגיף קטלני כמו HIV מחברים אותו לנגיף בעל יכולת הדבקה גבוהה כמו BAT-SARS מפתחים נוגדן לנגיף החדשני ואז מפיצים אותו במדינות השכנות.

על מנת "לעצור את המגיפה" הסינים פולשים למדינות השכנות, מטילות משטר צבאי על האזרחים, בונים בתי חולים מודלוריים בצורה מהירה מה שמוכיח את יכולתיהם בעצירת המחלה ומודיעים על כך שהצליחו לפתח חיסון למגיפה.

התוצאה

המשטר הסיני נראה כיעיל מאוד, מפותח וחדשני ולמעשה מציל את העולם מהתפתחות מגיפה קטלנית.
כמובן שלאחר שהמגיפה דועכת הסינים מסרבים לפנות את השטחים שנכבשו והם מעניקים להם אזרחות סינית וממשיכים לשלוט בהם.
אותם תושבים שמדינתם נותרה חסרת אונים ולא הצילה את ילדיהם רואים בסינים מושיעים וגאים להיות חלק מהאמפריה העממית של סין.

הטעות

הנגיף שלכאורה פותח במעבדות במחוז ווהאן דלף החוצה בטעות ובאופן לא מבוקר, בטרם הסינים פיתחו את החיסון לנגיף ולפני סיום שלב הפיתוח.

הטעות הזו עלולה לעלות למפלגה ביוקר והתוכנית שהייתה לכאורה אמורה לפתור את הבעיה הדמוגרפית באמצעות פתרון גאוגרפי, עשויה ליצור הדים ססמוגרפיים שיהפכו את השלטון הקומוניסטי בסין.

גם אם יש פה סתם קונספרציה הזויה שמבוססת על שמועות לא בדוקות תודו שזה מסקרן

שי חיות – מנכ"ל

Shay Hayut

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן