הזול עולה ביוקר גם בשילוח בינלאומי

התנהלות כלכלית וצרכנית נבונה אינה נחלתם של בעלי עסקים בלבד. היא מתחילה עוד בבית, בניהול מוקפד ורציונאלי אשר פעמים רבות כולל התלבטות בנוגע למחירם של מוצרים ושירותים. האם לקנות בזול או ביוקר? מה יועיל לי יותר  להסתפק בזול (גם כי זה מה שאני יכול להרשות לעצמי) או להתאמץ ולקנות מוצר או שירות יקר יותר אך משתלם יותר לטווח הארוך.

מ-2018 , רובנו מתחילים את הבדיקה באינטרנט ומשווים – בעיקר –את המחיר! אולם למחיר סיבות משלו וגם… השלכות נוספות .

עמילות מכס  האם הזול יעלה ביוקר?

שירותי עמילות המכס, חלק ממכלול שירותים לוגיסטיים , עברו התייעלות ושינויים במהלך השנים. כיום, באחריות עמיל המכס למלא את הניירת הנדרשת ולטפל בכל ההשלכות, במטרה להשלים את היבוא או היצוא על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונו של הלקוח. 

כמו בכל תחום גם כאן קיימת תחרות ומן הסתם לוותק, לניסיון ולהיכרות המעמיקה של עמיל המכס עם הגורמים הרלוונטיים ועם התחום, השלכות גם על המחיר. נכון, הכל יכול 'ללכת חלק' גם אם פניתם לעמיל מכס פחות וותיק או כזה אשר אינו נותן לכם שירותי שילוח בינ"ל במקביל. אבל – הרבה דברים גם יכולים להשתבש… ואז מה? הזול לא יעלה בסוף ביוקר? 

איך בוחרים עמיל מכס מומלץ? 

שילוח בינלאומי  לחסוך ולהגדיל את הרווח או לא לקחת סיכונים? 

שילוח בינ"ל מקצועי מחייב הבנה מעמיקה בשילוח ימי, שילוח יבשתי ושילוח אווירי. אם הגעתם למומחה בתחום אין זה אומר בהכרח שמחירי ההובלה שלו לא יהיו תחרותיים אך יתכן שהערך המוסף שיספק יצדיק את המחיר, גם אם יהיה גבוה יותר. 
גם כאן, אם אינכם קונים ממוקדי מחיר אלא קונים יחסיים (כן כן, יש כזה בידול), הרי שהעסקה שתעשו תהיה בוודאי שקולה יותר ותיקח בחשבון מגוון רחב של פרמטרים. בלתי נמנע כמובן, שתרגישו בטוח יותר עם העסקה ובד"כ – גם מרוצים יותר מתוצאותיה. 

שילוח בינ"ל אינו עניין של מה בכך ואם אתם מומחים בתחומכם, אתם בוודאי מבינים שגם משלח בינ"ל חייב להיות מומחה בתחומו, וכמו בכל תחום, גם כאן הזול יכול בסופו של דבר לעלות ביוקר. האם כדאי לנסות? לקוחות שלי שנכוו בעבר טוענים בוודאות שלא! 

יתרונות שעולים כסף

בוודאי הבנתם לאן זה מוביל… החיסכון עלול לעלות ביוקר ואז תבינו שקניתם 'בזוקר'. חברות שילוח אמינות, כגון חברת COB, משקיעות בערך המוסף שהן מספקות ללקוח (ומה לעשות, זה לעיתים עולה יותר כסף). 

אנחנו משקיעים בסל של יתרונות: − שרות סביב השעון ובפריסה עולמית− אמינות מקצועית וטכנולוגית (יש אבא לשירות שקיבלתם, והאבא הזה לוקח אחריות!)− ערוצי שירות דיגיטאליים− מתן שירותים משלימים – אבחון, ייעוץ, ליווי והדרכה אישית− מימון, אשראי ותנאי תשלום נוחים− ועוד ועוד

מאת שי חיות 

הכותב הוא מומחה למכירות, יועץ ומומחה בתחום הסחר הבינ"ל,בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח בינלאומי המספקתפתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן