אם זיו שילון יכול גם אני שי חיות יכול

"מה שנועד להיות שלך, מצליח. מה שלא, כנראה נועד למישהו אחר"

גמר חתימה טובה! העיקר הבריאות

כולנו אומרים 'העיקר הבריאות'. אז אומרים… גם אני נהגתי לומר פעם אחר פעם ש 'העיקר הבריאות' ולא ידעתי עד כמה צדקתי עד שנפגשתי אישית עם האמרה הזו, ולא מהצד הבריא שלה. מעניין אותי מה אתם חושבים על זה…

אבל ראשית כל, מעשה שהיה כך היה… 

לפני כחודשיים וחצי, בזמן ארוחת ערב שישי, הרגשתי לחץ מטורף בחזה או בלב. עוד לפני שהספקתי לשים את האצבע על מה שבדיוק כואב, נרדם לי הצד, זיעה קרה מלאה אותי, הצוואר התכווץ והרגשתי שאני עובר אירוע. באותו שבריר שנייה עוד הספקתי לחשוב שהנה, הורידו עלי את השאלטר, ומיותר לומר עד כמה זה היה מפחיד.

ועכשיו במאמר מוסגר- אני לא סובל קופות חולים, בתי חולים או שימוש בכדורים. עבורי להגיע לרופא משמעו שאני חולה ואני ממש, אבל ממש לא סובל להיות חולה (עברתי את זה עם מחלת הקורונה, סבלתי בבית החולים, קיבלתי חמצן, הכרתי את מערכת הבריאות מצדדים נוספים ולא ממש אהבתי את מה שראיתי והרגשתי). ולמרות הכל, לא הייתה ברירה…

התחלתי בסדרת בדיקות ועברתי בערך כל בדיקה אפשרית.

המפגש עם דר' אלכס

הגעתי לד״ר אלכס – אלוף האלופים, קרדיולוג מוערך שפיתח במהלך 45 שנים שיטה להורדה במשקל תוך שמירה על אורך חיים בריא.ד״ר אלכס היה עבורי – וכנראה גם עבור רבים אחרים – האדם הנכון במקום ובזמן הנכון, בדיוק מה שהייתי צריך. דר' אלכס ממש לא היה שם כדי ללטף לי את האגו או לעודד אותי ש'הכל יהיה בסדר'. נהפוך הוא. בפגישה הראשונה קיבלתי את שוק חיי. דר' אלכס אמר לי ״שי, בדיקות הדם שלך לא טובות יש לך שומנים בדם וכולסטרול 300! בנוסף, אמר ולא הסתיר, מרבית מחלימי הקורונה שהיו מחוברים לחמצן, סובלים בדיוק כמוך מתופעות לוואי ארוכות טווח כולל עייפות, ופגיעות בשריר הלב, בטעם ובריח". ד״ר אלכס שיתף אותי והוסיף "שי, לפי הבדיקות גיל הגוף שלך הוא לא 46 אלה 56 ואם תמשיך כך תוך שלוש דקות זה יכול לתפוס אותך ברחוב, בסופר, בנהיגה או בשינה, וזהו- אתה לא איתנו".

אני לא יודע אם זה קרה גם לכם, אם הנחיתו עליכם בשורה שהייתם צריכים להתעשת ממנה ולהגיב מהר אבל זה בערך מה שעשיתי וזה מה שאני זוכר שאמרתי: "אז מה עושים אלכס?" 

ואלכס אמר לי את מה שהוא כנראה אמר לרבים אחרים לפני. אני לא יודע כמה הקשיבו לד"ר אלכס וכמה לא אבל אני הייתי נחוש לקחת את עצמי בידיים. "אנחנו מתחילים תכנית מותאמת למשך 6 חודשים", אמר הד"ר. "אתה תוריד את גיל הגוף ב- 20 שנים פחות שנים.

היום אתה בגיל 46 

גיל הגוף שלך 56 

ואתה תגיע ל- 36 – אני רוצה שתסתכל  במראה ותראה דוגמן 

עם קוביות."

מממ… בזה עוד לא הייתי בטוח. המרחק היה רב…

המפגש שלי עם עצמי

אז עדיין לא ביקשו ממני להחליף את יהודה לוי 😊 אבל אני מסתכל במראה ומרוצה. כבר עברו 75 יום מאז שהתחלתי, אני אוכל ושותה בלי סוף, ועוד קיבלתי פרס והורדתי כבר 15 ק"ג (נכון, נשארו עוד 10 אבל אני בדרך הנכונה). 

כן כן, השיטה עובדת.

אני נאמן לעצמי ולתהליך.

בכל רגע אני מזכיר לעצמי… אתה צריך ממש לא לאהוב את עצמך, את המשפחה שלך ואת מה שבנית לאורך כל החיים כדי לא לקחת את עצמך ברצינות. אז אני אוהב את עצמי, אפילו עף על עצמי, ומחויב לעצמי כדי להמשיך ליהנות ממה שסובב אותי. נכון! סיגלתי לעצמי הרגלי אכילה נכונים. אתם יכולים לקרוא לזה דיאטה, אבל אני קורא לזה אורח חיים בריא!

המפגש שלי עם התכנית

ב- 3 חודשים הראשונים הייתי מחויב במעקב של קרדיולוג, שלוש פעמים בשבוע.

לא תאמינו! הכולסטרול ירד מ- 300 ל- 160.

התחייבתי לשלב ספורט 5 פעמים בשבוע- הליכה למשך שעה (לא ריצות). המטרה והתוצאה: הגוף משפר את חילוף החומרים שלו.

מה מחוץ לתפריט? קמח וסוכר. עד הודעה חדשה. גם תפוח אדמה ובטטות יוצאים כרגע מהמשחק. 

מה בתוך התפריט? הרבה ירוקים כגון מלפפון, סלרי, ברוקולי, חסות, שומר ועוד…

מה עוד ניתן לשלב בארוחה? את כל משפחת הקטניות: כוסמת, עדשים בכל הצבעים, קינואה, בורגול, חומוס ופול או 200 גרם דג – סלמון / בר ים / דניס או 200 גרם עוף בתנור בלי עצמות או 2 ביצים.

מה הכי חשוב? לשתות הרבה מים לפני כל ארוחה, אחרי הארוחה.

על מה אסור לוותר? על סביבה תומכת. בכל הזדמנות חובה להיעזר בה כי לבד זה קשה! (וזו ההזדמנות לומר תודה לאשתי על ההירתמות והעזרה בבישולים ולאמא שלי על המרקים).

אז עכשיו, בכל פעם כשאתם אומרים 'העיקר הבריאות' תתכוונו לזה ותכוונו לשם! 

אני, לקראת השנה החדשה, החלטתי לא רק להיות איש עסקים מקצועי ולעבוד מסביב לשעון על בסיס 7/24/365, ואדם ראוי ומכבד העושה הכל למען לקוחותיו, החלטתי גם להיות בריא עבור עצמי ועבור מעגל גדול של אנשים התלוי בי.

כדי לא להשאיר אתכם כשחצי תאוותכם בידכם אציין• אני מתכוון להמשיך לשתף אתכם בתהליך (לא מוותר!).• בהמשך- מי הגורם המקצועי הנוסף שעזר לי בתהליך (יכולים לפנות אלי כבר עכשיו כדי לקבל פרטים).• איזה מתכונים אהובים עלי במיוחד.• איזה מתכון מאפשר לי להרגיש מלא מלא…• ועוד

10 הדברים שקיבלתי על עצמי לקראת השנה החדשה

ולפני חשבון הנפש ביום הכיפורים:

1. להיות אדם טוב יותר לסביבה

 2. להיות בן זוג טוב יותר

3. להיות אב טוב יותר 

4. להיות חבר טוב יותר

5. להיות נותן שרות ואיש מקצוע טוב יותר 

6. להיות טוב יותר עם עצמי 

7. לחיות חיים בריאים

 8. להיצמד ל זיו שילון שאיבד את ידיו והחליט לנצח את החיים 

(סבלנות, עוד מעט יבוא המשך לרשימה)

הקטליזטור הפרטי שלי  זיו שילון

היום, ה- 11/9, חודשיים וחצי לאחר תחילת התכנית, הורדתי 15 ק״ג במשקל.

בוסטר נוסף לתהליך שלי עם עצמי נתן לי איש יקר אשר הוזמן למשרדי החברה בערב השנה החדשה. זיו שילון, אם במקרה לא שמעתם – נפצע באורח אנוש על גדר המערכת ברצועת עזה ואיבד  את שתי ידיו (אחת הולחמה בבית החולים). זיו למרות כל הקשיים שפקדו אותו בחייו החליט לנצח את החיים.

9. החלטתי שאם זיו יכול, בוודאי ובוודאי שגם אני יכול ובהשראת זיו נרשמתי לתחרות המאתגרת ביותר בעולם – איש הברזל, איירונמן.

התחרות מיועדת לאריות ששואפים 

לטפס הכי גבוה שאפשר , להגיע לקצה היכולת. וקצת מעבר…

לאירונמן 2022 תערך בישראל ומי שיגיע ל- 40 המקומות 

הראשונים יזכה להגיע לאליפות העולם בניו-זילנד בשנת 2023. 

10. השאיפה, המטרה, הרצון והאנרגיות מכוונים למקום אחד – זכייה 🔝💪🏻!

כאשר בסביבה הקרובה שואלים אותי 

"שי מה אתה לוקח? מאיפה האנרגיות? מהיכן אתה מקבל את הכח לשעוט קדימה?"

אז לכל השואלים 

שמי שי חיות, ולאחר שאיבדתי שותף וחבר, את אדם בר לב ז״ל, הבעלים של אלדן קרגו, הבנתי שהחיים כאן זמניים וקצרים מידי ושעלי לקבל החלטה! לעוף על החיים, כי הדבר הכי ודאי בעולם הזה זה המוות, ואין אדם שיצא מהעולם הזה חי, אז מה שנשאר לנו זה לחיות את החיים על הצד הטוב ביותר!

היום הוא היום ולגבי המחר

אלוהים גדול. אבל כל עוד זה בידיים שלי ובשליטתי אני מתכוון לעשות הכל כדי לחיות את החיים בבריאות ובהנאה. 

ומה איתכם? 

אז בנימה חיוביות,

תודה לכל מכריי, חבריי ולקוחותיי על התמיכה והבעת 

האמון.

בהצלחה וגמר חתימה טובה

שי חיות -COB

פוסטים נוספים

קטגוריות

פוסטים נבחרים

כל המאמרים נטענו
לא ניתן לטעון עוד מאמרים

גם אתם
נושמים וחולמים יבוא / יצוא?

הירשמו לעדכונים שלנו והפכו
את היבוא והיצוא שלכם ליעילים ומשתלמים הרבה יותר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן